|
Zlatko Kozina:Juddova pomoć Slavoniji,2011 |
|
Zlatko Kozina: Priroda nije dovoljna,2011. |
|
Zlatko Kozina:Eustahije Brzić,2011. |
|
Zlatko Kozina:To be continued ,2011. |
|
Zlatko Kozina:AISPN 5, 2011. |
|
Zlatko Kozina:Likovna umjetnost,2011. |
|
Zlatko Kozina: Maljevičev ujak,2011. |
|
Zlatko Kozina: AISPN 4,2011. |
|
Zlatko Kozina: Što bude,bit će!,2011. |
|
Zlatko Kozina: AISPN 3,2011. |
|
Zlatko Kozina:AISPN 2,2011. |
|
Zlatko Kozina: Provjera znanja,2011 |
|
Zlatko Kozina:Apstrakcija imanentne sile puna nade(AISPN),2011 |
|
Zlatko Kozina: Nema čega nema!,2011. |
|
Zlatko Kozina:Umjetnost je nedostatna,2011 |
|
Zlatko Kozina:Give me five art now!,2011. |
|
Zlatko Kozina:'Alo momak 2,2011. |
|
Zlatko Kozina: Kumica&R.Serra,2011. |
|
Zlatko Kozina:Skulptura D.Judda kao zečji nasip u Slavoniji,2011. |
|
Zlatko Kozina:Kako je Pollock postao ugljik,2011. |
|
Zlatko Kozina:Prokleta je Amerika i zlato što sja...2011. |
|
Zlatko Kozina:ZEC:Ipak je krokodil bio u pravu!,2011. |
|
Zlatko Kozina:Štefek drži maketu Juddove skulpture,2011. |
|
Zlatko Kozina: A.Giacometti i osjećaj jastuka,2011. |
|
Zlatko Kozina: Pravila za stvaranje umjetničkog djela,2011.
|
|
Zlatko Kozina: Uplakani D.Judd,2011. |
|
Zlatko Kozina: Dragi prijatelju!,2011. |
|
Zlatko Kozina:AISPN 6 ,2011. |
|
Zlatko Kozina: Exhibition-breaker,2011. |
|
Zlatko Kozina: 260 prijava,2011. |
|
Zlatko Kozina : Strukturalizam nekad i danas,2011. |
|
Zlatko Kozina:Mnogostrukosti ,2011. |
|
Zlatko Kozina :Kunst roest!,2011. |
|
Zlatko Kozina:Proglas,2011. |
|
Zlatko Kozina:Sreća ,2011. |
|
Zlatko Kozina:AISPN 6 ,2011. |
|
Zlatko Kozina: Nave,nave moe ,2011. |
|
Zlatko Kozina:AISPN 7,2011. |
|
Zlatko Kozina:AISPN 8, 2011. |
|
Zlatko Kozina: Don't worry Žarko Paiću!,2011. |
|
Zlatko Kozina: Art now 3 ,2011. |
|
Zlatko Kozina:Bez naziva,2011. |
|
Zlatko Kozina:Art now 4 ,2011. |
|
Zlatko Kozina:Wallova dijagonala,2011. |
|
Zlatko Kozina:Art now,2011. |
|
Zlatko Kozina: Site.specific upotrebljivo do...,2011. |
|
Zlatko Kozina:'Alo momak 2 ,2011. |
|
Zlatko Kozina:Art now 2,2011. |
Netko je jednom rekao:„...kod Cezannéa je „jabuka“ odustala od svoje posebnosti(deformacijom ili nedovoljnom formacijom)kako bi zastupala „vječnost“iskonske prirode...“
Parafrazirajući navedenu paradigmu u radovima(crtežima, slikama) nastojim postići „odustajanje“odabranih umjetničkih strategija(važna imena svijeta umjetnosti te njihove namjere) od vlastitih umjetničkih posebnosti, naravno bez njihova saznanja(neki su odavno pokojni!)deformacijom ili nedovoljnom formacijom- tehnikom modificiranja, križanja pa i poništavanja. To nisu citati u standardnoj postmodernističkoj maniri jer im je namjera bitno drugačija, tj. ta su odabrana djela pojedinih umjetnika nešto čim se ja služim kao materijalom u aktivaciji POVRŠINA koje tako postaju (iako ne u formalnom smislu podjele na figurativno i apstraktno!): APSTRAKCIJE IMANENTNE SILE PUNE NADE (AISPN)
Budući da je razina svijesti o nedostatnosti nečeg što se umjetnošću zove dovoljno visoka krećem s piste koju ću nazvati : deleuzeovska nadanja.(iako mi to ništa posebno ne znači)
Tako npr. moje „iskustvo“Josepha Beuysa, Donalada Judda, Igora Grubića ,Jeffa Walla, Richarada Serraa, Jacksona Pollocka, Damiena Hirsta , Alberta Giacomettija etc. stvara moj osobni semantički kontekst koji je nastao kao mješavina pretpostavljenih „semantičkih konteksta“navedenih autora. Neki je filozof jednom prilikom rekao:“Magarac kojeg jašeš i na čijim leđima putuješ da bi stigao do kuće ,nije sredstvo kojim ćeš ući u kuću. Koncept koristiš da dođeš pred cilj; onda ga ostaviš i prođeš kroz cilj.“
Dakle, sva ta umrežavanja i aktiviranja tek su običan magarac(koncept, struktura)kojima dolazim do kuće stvarnosti ,i jedino na što se mogu osloniti jest-INTUICIJA te uz pomoć iste ostvariti jednu novu UZAJAMNOST s pojedincem kao promatračem(receptorom) mojih sličurica. Man-specific bi dakle bio naziv te nove strategije. Strategija koja ništa ne obećava, jer je sva znanja ostavila izvan ili iza AISPN-djela(kuće stvarnosti),ali se doista obraća jednom čovjeku .(za razliku od Site-specific arta koji je ipak tek jedan oblik fine strukturalističke kombinatorike .)Da ne bi bilo zabune ,ovdje nije riječ ni o kakvoj historijskoj priči o autonomnosti djela ,niti o prevladavanju strukture. Ovo je samo površina, stvar privatne prirode koja već za dvojicu/dvije/dvoje nema smisla ako govorimo u okvirima strukturalizma ili ima ali kratkoročno,s tim da se na tu privremenu strukturu nitko ne može trajno pozivati. Kako sam mišljenja da je ne-namjera(konačno!) daleko snažnijeg potencijala od bilo kakve namjere vrlo mi je teško ostvariti komunikaciju s adorantima brojnih značenjskih sustava koji žele pošto poto sve označiti elementima nekakve strukture. I ja, naravno vjerujem da Struktura postoji ,ali budući da je nespoznatljiva, pokušaj logičkog razumijevanja iste je čisti gubitak vremena. Ostvarene surface-metamorphosis tako postaju nove „nulte točke“za neki novi „dynamis“(dinamičniji osobni osjećaj da sam otkan sasvim neslučajno) .
Hodajući tako, reče u sebi:"Doživljaj vizualnog sloma svima, a ne samo njima!"
P.S. Svi moji artefakti nose naziv AISPN, samo što ponekad neki od njih imaju dva imena
"Umjetnost je nedostatna", "AISPN 4" i još poneka slika zrače nekom osobitom lebdećom trodimenzionalnom prostornošću. Kao da se radi o odnosu dva događaja/stvari u prošlosti ili pak o odnosu prošlosti i budućnosti. Naravno, to je samo jedna perspektiva viđenja. A postoji ih točno 234 586. :)
OdgovoriIzbriši